مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:002023-11-27سياسي

استانداردهای فنی و ایمنی در پروژه های کلان رعایت شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر لزوم توجه به استانداردهای فنی و ایمنی در زمان اجرای پروژه های مهم بویژه در حوزه خدمات عمومی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جلسه شورای فنی استان که شامگاه دوشنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی که مجری پروژه های کلان بویژه در حوزه خدمات عمومی هستند باید با نظارت به هنگام و پیگیری امور از مشاوران و پیمانکاران نسبت به رعایت استانداردهای فنی و ایمنی اقدام کنند تا در آینده مردم با حادثه مواجه نشوند.

وی افزود: رعایت نکات فنی و ایمنی در زمان اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی از نکات قابل تاملی است که به دقت از سوی کارگروه نظارت که ذیل شورای فنی استان فعالیت می کند، رصد شده و نقایص اعلامی باید از سوی پیمانکاران برطرف شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: با توجه به اینکه پروژه های کلان عمومی پایان کار دریافت نمی کنند و در مراحل مختلف اجرای طرح از سوی ناظران مسائل و مشکلات مطرح می شود، مدیر دستگاه متبوع باید به دقت موارد را پیگیری کند تا مردم در زمان بهره برداری از طرح ها با مشکل و حادثه ای مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای فنی و ایمنی در پروژه های کلان رعایت شود

استانداردهای فنی و ایمنی در پروژه های کلان رعایت شود