مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-24سياسي

سردار بوعلی: امروز آبروی ظاهری رژیم غاصب صهیونیست از بین رفت


فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شد ، گفت: امروز آبروی ظاهری و پوچ این رژیم غاصب در دنیا از بین رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یدالله بوعلی، رامروز در پنجمین روز از هفته بسیج در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز، با اشاره به پذیرش آتش بس موقت از سوی رژیم صهیونیستی اظهار داشت :قطعا اگر اسراییل یک درصد احتمال پیروزی در غزه را می داد محال بود که این آتش بس را بپذیرد.

او ادامه داد: اما امروز با خفت و خاری این آتش بس را می پذیرد چرا که راهی جز این ندارد و این رژیم شکست خورده است و چیزی برای دفاع از خود ندارد.

وی اظهار کرد: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم به نام صهیونیست که به ظاهر نقطه تمرکز آن در فلسطین اشغالی است در حالی که تفکری است که در همه دنیا پراکنده شده و نماد آن هم در آمریکا است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر یک دولت خالص صهیونیستی بخواهیم نام ببریم اول باید بگوییم دولت آمریکا و بعد نام رژیم اشغالگر را بیاوریم چرا که این تفکر از آنجا یعنی آمریکا شکل گرفته است.

سردار بوعلی افزود: صهیونیستی که امروز فلسطین را اشغال کرده بر مبنای یک تفکر افزاطی مذهبی است و در حالی که همه دنیا را به دین گریزی تشویق می کنند خودشان دقیقا بر اساس یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بوعلی: امروز آبروی ظاهری رژیم غاصب صهیونیست از بین رفت

سردار بوعلی: امروز آبروی ظاهری رژیم غاصب صهیونیست از بین رفت