مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-23سياسي

لبخندی که فرزندان مکتب شهید طهرانی مقدم بر لبان فرمانده کل قوا نشاندند


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از تلاش های سردار حاجی زاده و جهادگران عرصه هوافضای کشور به جهت مجاهدت در ارتقای توان موشکی و پهپادی کشور و کسب رضایت فرماندهی معظم کل قوا، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از تلاش های سردار حاجی زاده و جهادگران عرصه هوافضای کشور به جهت مجاهدت در ارتقای توان موشکی و پهپادی کشور و کسب رضایت فرماندهی معظم کل قوا، تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام سردار جلالی آمده است: برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار خرسندم به عنوان برادر هم رزمتان که از ابتدا در جریان مجاهدت های فرزندان انقلاب اسلامی برای افزایش قدرت بازداندگی در حوزه موشکی بوده ام، روزهای پر افتخار و غرور انگیز به بار نشاندن آن تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر را از نزدیک نظاره گر باشم.

افتخار می کنم که فرزندان مکتب شهید طهرانی مقدم، جانشینان و ادامه دهندگان راه خلف وی بودند که بی توجه به سختی راه و دشمنی های بی امان از تحریم گرفته تا ترور، خواستند و توانستند.

حماسه آفرینی با دستانی پرتوان و رسیدن از مونتاژ و مهندسی معکوس موشک به تولید موشک هایپرسونیک فتاح 2 و پهپاد شاهد 147 با استفاده از توان دانشمندان جوان، مومن و انقلابی هوا فضای سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخندی که فرزندان مکتب شهید طهرانی مقدم بر لبان فرمانده کل قوا نشاندند

لبخندی که فرزندان مکتب شهید طهرانی مقدم بر لبان فرمانده کل قوا نشاندند