مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-06اجتماعي

همکاری 18 مدرسه در همدان با مدارس امین


امسال 18 مدرسه با مشارکت مدارس امین از وجود طلاب در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان بهره مند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در نوزدهمین مجمع عمومی انجمن فرهنگی ثارالله و در هم اندیشی در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی در تالار قرآن اظهار کرد: یکی از مهمترین محورهای فرهنگ و تربیت، آموزش و پرورش است که امروز با توجه به نسلی که بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند، باید ظرافت و غنای بیشتری در تعلیم و تربیتی که در آموزش و پرورش ارائه می شود لحاظ شود.

  وی بر لزوم به روزرسانی الگوهای تربیتی در آموزش و پرورش تأکید کرد و افزود: امروز دیگر نمی توان با الگوهای قدیمی، فرزندانمان را آماده ورود به جامعه کنیم.

امام جمعه همدان گفت: باید منطبق با معیارهای دینی و اعتقادی، الگوهای جدیدی برای تعلیم و تربیت نسل آینده فراهم کنیم که متأسفانه تاکنون کمتر مورد توجه بوده است.

  وی ادامه داد: امسال 18 مدرسه در استان با مشارکت مدارس امین از وجود طلاب در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان بهره مند شده اند که جامعه هدف در این مداس 2 هزار و 500 دانش آموز را در بر می گیرد.

  وی همچنین با اشاره به اینکه تلاش شده تا در مدارس استان موضوع برپایی نماز جماعت، جدی تر دیده و پیگیری شود گفت: البته در این خصوص، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 18 مدرسه در همدان با مدارس امین

همکاری 18 مدرسه در همدان با مدارس امین