مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:412023-12-11اقتصادي

محدود شدن حجم آتش در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی آ خوندی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به شرایط مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند، آتش همچنان ادامه دارد اما محدود و کنترل شده است.

به گفته وی  هنوز سه مخزن این واحد به مرحله انفجار نرسیده هرچند بخشی از آنها در آتش سوخته اما بررسی می کنیم که این سه مخزن را با فوم سنگین از خطر انفجار نجات دهیم.

وی بیان کرد: در صورتی که این طرح عملیاتی آتش نشانی از فاصله نزدیک تر انجام شود احتمال می رود در صورتی که شرایط به همین شکل پیشرفت داشته باشد تا قبل از ظهر امروز آتش مهار شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با وجود وسیع بودن حجم حادثه اما خسارت جانی نداشتیم البته خسارت های وارده به کارخانه پس از بررسی کارشناسی و دقیق باید توسط بیمه جبران شود.

دود ناشی از آتش سوزی سمی نیست وی اضافه کرد: دود متصاعد شده از این آتش سوزی سمی نیست و مشکلی برای شهروندان ایجاد نمی کند.

فرماندار بیرجند هم امروز به رسانه ها اعلام کرد: این مینی پالایشگاه 22 مخزن داشته که از این تعداد 18 مخزن دارای میعانات گازی و مواد سوختی بوده و چهار مخزن خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدود شدن حجم آتش در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

محدود شدن حجم آتش در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند