مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:222023-12-10سياسي

جنبش دانشجویی در انتخابات میدان دار است


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان گفت: امروز بخش زیادی از افزایش مشارکت بر عهده دانشجویان است و جنبش دانشجویی نقش مهمی در انتخابات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جواد خجسته مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان، امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام نور شهرستان رودان برگزار شد، 16 آذرماه را متعلق به تمامی دانشجویان دانست و اظهار کرد: امروز روزی است که در آن باید رسالت های دانشجویان در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نقش دانشجو در جامعه گفت: امروز همه ما در فضای مجازی یک فعال محسوب می شویم و باید به بهترین شکل تبیین گر باشیم، تبیین گری دانشجو بواسطه بالا بردن قدرت تبیین، دوری از سیاست بازی و پیگیری اخبار و اطلاعات و تحولات روز جهان است.

  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان، افزود: امید آفرینی در جامعه دیگر وظیفه دانشجویان است از سوی دیگر مشارکت در انتخابات برای همه ما یک وظیفه است و انتظار می رود جنبش های دانشجویی برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی در انتخابات میدان دار است

جنبش دانشجویی در انتخابات میدان دار است