مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:252023-11-29ورزشي

پیکان در اردکان از روی ایفاسرام رد شد


تیم های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در هفته هشتم لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت پیکان موفق به شکست ایفاسرام شد.

- ایسنا/یزد تیم های پیکان تهران و ایفاسرام اردکان در هفته هشتم لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت پیکان موفق به شکست ایفاسرام شد.

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه هشتم آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، اصفهان، گرگان، سیرجان، رفسنجان و گنبد پیگیری شد.

در پنجاهمین مسابقه لیگ برتر والیبال مردان، از ساعت 16 امروز، تیم ایفاسرام اردکان در سالن آیت الله خاتمی شهر اردکان میزبان پیکان تهران بود و سه بر صفر در مقابل دیدگان یک هزار تماشاگر اردکانی نتیجه این دیدار را به میهمان خود واگذار کرد.

پیکانی ها که در هفته قبل لیگ در زمین شهداب یزد مقابل این تیم مغلوب شده بودند در دست اول این دیدار با هشت امتیاز اختلاف یعنی با نتیجه 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

شاگردان پیمان اکبری پس از 97 دقیقه جدال در دست های دوم و سوم نیز با نتیجه 25 بر 22 و 25 بر 20 در مقابل شاگردان علیرضا طلوع کیان در ایفاسرام اردکان به پیروزی رسیدند تا به سومین برد خود در این فصل از رقابت ها دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان در اردکان از روی ایفاسرام رد شد

پیکان در اردکان از روی ایفاسرام رد شد