مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-25اقتصادي

نقشه راه فعالیت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین سند توسعه دانش بنیان استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی در جلسه تدوین سند دانش بنیان استان گفت: این سند نقشه راه فعالیت های دانش بنیان استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید توسعه دانش بنیان ها در اولویت مسئولان، سیاستگذاران، تصمیم سازان و تصمیم گیران باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست گذاری ها، مصوبه ها و ابلاغیه های دولت سیزدهم در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان افزود: پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد جهت تدوین سند دانش بنیان و برنامه های عملیاتی به ویژه در حوزه مزیت های استان کهگیلویه و بویراحمد توجه ویژه داشته باشد.

وی بیان کرد: مزیت های اساسی استان متنوع بوده و در حوزه هایی نظیر کشاورزی ، آب و گردشگری باید با تمرکز بر این محورها در حوزه دانش بنیان اقدامات موثری انجام دهیم.

رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تصریح کرد: امروز به نقشه راه برای توسعه دانش بنیان ها نیاز داریم و این سند باید امسال تهیه و تنظیم شود.

وی عنوان کرد: تدوین سند برنامه توسعه دانش بنیان استان باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم ، آمایش سرزمین و قانون تولید د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه فعالیت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود

نقشه راه فعالیت های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد تدوین می شود