مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-21سياسي

آینده انقلاب در دستان دانش آموختگان شاهد و ایثارگر است


معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آینده انقلاب در دستان دانش آموختگان شاهد و ایثارگر است، گفت، آنها با استفاده از ظرفیت های خود می توانند بر مشکلات چیره شوند و مشکلات را برطرف کنند.

- معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آینده انقلاب در دستان دانش آموختگان شاهد و ایثارگر است، گفت، آنها با استفاده از ظرفیت های خود می توانند بر مشکلات چیره شوند و مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی مدرس زاده قندشتنی در آیین نکوداشت دانش آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر که صبح امروز، پنج شنبه 30 آذر ماه برگزار شد، اظهار کرد: اگر جریان زندگی را پیوسته بدانیم به این نتیجه می رسیم که شما به واسطه تلاش های خود در این مرحله قرار گرفته اید.

وی ادامه داد: شما حلقه اتصال نسل گذشته و آینده هستید.

شما نه تنها صاحب ایده و تخیل هستید بلکه زاویه دیدی که دارید ارزشمند به حساب می آید.

معاون آموزش و پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شما در جایگاهی قرار دارید که می توانید به مشکلات جامعه ورود کنید و آن را شناسایی کنید.

وی با بیان اینکه عدالت در مذهب تشیع جزو اصول دین به حساب می آید، گفت: خداوند فرصت را برای تمام افراد مهیا کرده است اما برخی توانسته اند به مقامات عالیه دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده انقلاب در دستان دانش آموختگان شاهد و ایثارگر است

آینده انقلاب در دستان دانش آموختگان شاهد و ایثارگر است