مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-15سياسي

پیام تشییع شهدا این است که ما راه شهدا را ادامه می دهیم


پیام ما در کنار تشییع بدن مطهر این شهید این بود که ما راه شهدا را ادامه می دهیم و تا آخرین قطره خون خود، دست از ارزش ها برنمی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخس، حجت الاسلام محمد بختیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته سرخس با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سرخس، گفت: این شهدا برای امنیت ما رفتن و برای اینکه غیرت دینی نسبت به ارزش ها داشته باشیم با او بیعت می کنیم.

امام جمعه سرخس با تاکید بر حفظ حجاب و حیا، گفت: نگذاریم خون شهدا پایمال شود، سکوت در مقابل گناه پایمال کردن خون شهدا است.

وی افزود: این شهید آمده است تا به ما یادآوری کند که پشتیبان ولایت، ارزش ها و نظام باشید و در انتخابات خون شهدا را در نظر بگیرید و مشارکت حداکثری داشته باشید تا دشمنان را ناامید کنید.

بختیاری ادامه داد: پیام ما در کنار تشییع بدن مطهر این شهید این بود که ما راه شهدا را ادامه می دهیم و تا آخرین قطره خون خود، دست از ارزش ها برنمی داریم.

امام جمعه سرخس بر ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: جوانانی که در شرف ازدواج هستند بدانند که شرایط از زمان جنگ سخت تر نیست و با توکل به خدا و توسل به ائمه ازدواج کنند و کسانی که ازدواج کردند نسبت به فرزندآوری اقدام کنند و برای امام زمان(عج) سرباز تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تشییع شهدا این است که ما راه شهدا را ادامه می دهیم

پیام تشییع شهدا این است که ما راه شهدا را ادامه می دهیم