مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03اقتصادي

تامین 100 مگاوات برق تهران از تجدیدپذیرها


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران از ورود تجدیدپذیرها به صنایع تهران خبر داد و گفت: امیدواریم که تابستان سال آینده تا 100 مگاوات از مسیر تجدیدپذیرها به میزان ظرفیت تولید برق منطقه ای تهران اضافه کنیم.

- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران از ورود تجدیدپذیرها به صنایع تهران خبر داد و گفت: امیدواریم که تابستان سال آینده تا 100 مگاوات از مسیر تجدیدپذیرها به میزان ظرفیت تولید برق منطقه ای تهران اضافه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب قراگوزلو امروز در حاشیه همایش توسعه انرژی های تجدیدپذیر در جمع خبرنگاران درباره توسعه تجدیدپذیرها در تهران اظهار کرد: برای توسعه تجدیدپذیرها دو رویداد در دستور کار داریم؛ یکی ورود صنایع برق منطقه ای به حوزه احداث نیروگاه تجدیدپذیر و دیگر مناقصاتی است که ساتبا برگزار می کند.

وی با بیان اینکه درباره مناقصات ساتبا ظرفیت 1070 مگاوات از 4500 مگاوات را به دلیل شرایط خاص به برق منطقه ای اختصاص داده اند، گفت: در هفته گذشته پاکت های مناقصه باز و برنده ها مشخص شد و ما از همین هفته هماهنگ کردیم سلسله جلساتی را با پیمانکاران برنده مناقصه شروع کنیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای تهران با بیان اینکه در قم یک سایت داریم که تا 400 مگاوات دیده شده همچنین در اشتهارد و ورامین چند سایت مشخص شده و از این هفته با سرمایه گذاران جلسه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 100 مگاوات برق تهران از تجدیدپذیرها

تامین 100 مگاوات برق تهران از تجدیدپذیرها