مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11فرهنگي

هیات داوران سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم معرفی شدند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم، اسامی اعضای هیات داوران مرحله مسابقه حضوری این سوگواره را اعلام کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم، اسامی اعضای هیات داوران مرحله مسابقه حضوری این سوگواره را اعلام کرد.

احسان عابدی در احکام صادره در این خصوص گفت: با توجه به تجربه، تعهد و شایستگی های لازم، جعفر جعفر زاده ، مهدی بیکی و حمیدرضا راستی به عنوان اعضای هیات داوران بخش مسابقه حضوری نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد منصوب می شوند.

امید است با درایت و دقت نظر لازم منتخبین راه یافته به مرحله نهایی سوگواره راوی رزم شهرستان تفت مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن برای تجلیل از نفرات برتر در مراسم اختتامیه سوگواره در اختیار ستاد برگزاری سوگواره قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان از عموم مردم استان، مدیران دستگاه های اجرایی استان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز دعوت کرد تا در روزهای چهارشنبه 22 آذرماه (از ساعت 9 صبح تا 21 شب) و پنج شنبه 23 آذرماه (از ساعت 9 تا 11 صبح) طبق جدول های زمان بندی منتشر شده از اجراهای شبیه خوانی نوجوانان و جوانان منتخب استان دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات داوران سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم معرفی شدند

هیات داوران سوگواره استعدادیابی شبیه خوانی راوی رزم معرفی شدند