مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-02سياسي

برگزاری 10 هزار برنامه ملاقات مردمی توسط دادگستری کل استان تهران


رییس کل دادگستری استان تهران از برگزاری 10 هزار و 700 برنامه ملاقات مردمی با مسئولان قضایی در سال جاری خبر داد و گفت: در این برنامه ها 73 هزار نفر از مراجعان به دستگاه قضا با مسئولان دادگستری کل استان تهران ملاقات چهره به چهره و بی واسطه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی اظهار کرد: ملاقات های مردمی مسئولان قضایی به صورت هفتگی در دفتر ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار می شود و مسئولان و مدیران قضایی در این مرکز حاضر شده و ضمن ملاقات چهره به چهره با مردم موضوعات و مشکلات آنان را استماع نموده و مورد بررسی و پیگیری قرار می دهند.

وی افزود: امروز به همراه 4چهار نفر از معاونین دادگستری استان تهران در مرکز ملاقات های مردمی قوه قضاییه حضور پیدا کردیم که در جریان این دیدارها مطالب و مشکلات مراجعان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه امروز تعداد 18 پرونده توسط مدیران قضایی استان تهران مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت، عنوان کرد: بخشی از رسیدگی های امروز مربوط به پرونده های کثیرالشاکی بود که در بیشتر موارد مشکلات و موضوعات این پرونده ها از اساس به قوه قضاییه مربوط نیست و دستگاه قضا به ناچار با این پرونده ها درگیر است و همواره پیگیر حل مشکلات جمعیت کثیری از مراجعان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 هزار برنامه ملاقات مردمی توسط دادگستری کل استان تهران

برگزاری 10 هزار برنامه ملاقات مردمی توسط دادگستری کل استان تهران