مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-25حوادث

«سایبرتراک» با شیشه و بدنه ضدگلوله عرضه می شود


ایلان ماسک اعلام کرده که شیشه های خودروی سایبرتراک شرکت تسلای او ضد گلوله خواهد بود اما چه کسی می تواند فاجعه ای که در سال 2019 رخ داد را فراموش کند؟ - ایلان ماسک اعلام کرده که شیشه های خودروی سایبرتراک شرکت تسلای او ضد گلوله خواهد بود اما چه کسی می تواند فاجعه ای که در سال 2019 رخ داد را فراموش کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، رویداد رونمایی از سایبرتراک ایلان ماسک در ماه نوامبر 2019 با یک حادثه شوکه کننده همراه بود.

این کارآفرین میلیاردر ادعا کرده بود که شیشه های خودرو سایبرتراک او از یک شیشه زرهی اختصاصی تسلا تشکیل شده که بسیار محکم و نشکن است.

با این حال، در طول رونمایی سال 2019، زمانی که یک توپ فلزی به سمت شیشه های کناری خودرو پرتاب شد تا قدرت آنها را نشان دهد، شیشه ها ترک خورد.

ایلان ماسک این اتفاق ناگوار را با بیان اینکه برخورد قبلی روی در، شیشه را ضعیف کرده و منجر به این نتیجه غیرمنتظره شده، توضیح داد.

به رغم وقوع این حادثه، او همچنان ادعا می کرد که پنجره ها واقعا نشکن هستند و برای نشان دادن قدرت و طول عمر طولانی طراحی شده اند.

اکنون، طبق مقاله ای که توسط بیزنس اینسایدر منتشر شده است، هنگامی که یک سایبرتراک در نهایت به مشتریان عرضه شود، ضد گلوله نیز خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سایبرتراک» با شیشه و بدنه ضدگلوله عرضه می شود

«سایبرتراک» با شیشه و بدنه ضدگلوله عرضه می شود