مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-29اقتصادي

فعالیت 4 ون کافه در مشهد بدون پروانه کسب/ اتحادیه موفق به کسب رسته مستقل نشده است


رییس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، فالوده و بستنی مشهد با اشاره به عقد قرارداد شهرداری با 4 ون کافه بدون هماهنگی با اتحادیه، گفت: تاکنون شرایط صدور پروانه کسب برای ون کافه ها فراهم نشده و اتحادیه موفق نشده رسته مستقل بگیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه فروشندگان آبمیوه، فالوده و بستنی مشهد با اشاره به عقد قرارداد شهرداری با 4 ون کافه بدون هماهنگی با اتحادیه، گفت: تاکنون شرایط صدور پروانه کسب برای ون کافه ها فراهم نشده و اتحادیه موفق نشده رسته مستقل بگیرد.

این موضوع با همکاری اتاق اصناف، پیگیری اتحادیه و کمیسیون نظارت موفقیت آمیز خواهد بود که البته زمانبر نیز است، بنابراین بهتر بود شهرداری تا زمانی که تکلیف صدور پروانه کسب این رسته تعیین نشده بود قرارداد نمی بست.

سعید شریف زاده مشهدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مجوز فعالیت ون کافه ها اظهار کرد: شهرداری برای فعالیت ون کافه ها با آن ها قرارداد امضا کرده که ما مکاتبه داشتیم رسته فعالیت آن ها از نظر اتحادیه به طور کامل مشخص نیست، بنابراین بهتر است مجوز داده نشود.

وی افزود: از طرف دیگر قانون صدور پروانه کسب تغییر و از طریق درگاه ملی صدور مجوزها صورت می گیرد، به همین دلیل ما به ون کافه ها اعلام کردیم برای دریافت جواز اقدام کنند اما موفق به اخذ مجوز نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4 ون کافه در مشهد بدون پروانه کسب/ اتحادیه موفق به کسب رسته مستقل نشده است

فعالیت 4 ون کافه در مشهد بدون پروانه کسب/ اتحادیه موفق به کسب رسته مستقل نشده است