مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:552023-12-11اقتصادي

محصولات آبزیان خوزستان به کدام کشورها صادر می شود؟


سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، میزان صادرات انواع آبزیان پرورشی و دریایی خوزستان در سال گذشته را 29 هزار و 340 تن اعلام کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 15 هزار تن آبزی از استان صادر شده است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، میزان صادرات انواع آبزیان پرورشی و دریایی خوزستان در سال گذشته را 29 هزار و 340 تن اعلام کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 15 هزار تن آبزی از استان صادر شده است.

مرتضی سوری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه 90 درصد محصولات صادر شده شامل تولیدات ماهیان گرمابی و سردابی استان می شود، اظهار کرد: تولیدات شیلاتی استان علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی عمدتا به کشورهای عراق، کویت، روسیه و کشورهای آسیایی صادر می شود.

وی به برخی محدودیت های موجود برای صادرکنندگان آبزیان اشاره کرد و گفت: ایجاد تنوع گونه ای و افزودن گونه های بازارپسند به صنعت پرورش استان موجب توسعه فعالیت پرورش دهندگان و رونق اقتصادی کشور می شود.

سوری میزان صادرات انواع آبزیان پرورشی و دریایی خوزستان در سال گذشته را 29 هزار و 340 تن اعلام کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بیش از 15 هزار تن آبزی از استان صادر شده است.

وی یادآور شد: تولیدات آبزیان در استان از طریق صید دریا و آبزی پروری تامین می شود و سال گذشته میزان صید استان بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات آبزیان خوزستان به کدام کشورها صادر می شود؟

محصولات آبزیان خوزستان به کدام کشورها صادر می شود؟