مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-07سياسي

تمدن سازی نوین اسلامی در دانشگاه محقق می شود


معاون دانش و پژوهش کل سپاه با اشاره به لزوم تمدن سازی نوین اسلامی گفت: دانشجو به عنوان موتور محرک دانشگاه باید ببیند در این راستا باید به دنبال چه باشد و چه کاری باید انجام دهد؟ این ها به کار های تحقیقاتی مفصل نیاز دارد تا نقش آفرینی دانشگاه ها را در این زمینه شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار عیسایی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دفتر امام جمعه شیراز که به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان نقش آفرینان کشور باید راهکار رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی را بلد باشند.

وی با بیان این پرسش که این دانشگاه چه شاخص هایی باید داشته باشد؟ تصریح کرد: دانشگاهی تراز است که امامین انقلاب از آن یاد می کنند و باید این بستر که محل تولید و انتقال دانش است را در کلام این بزرگواران پیدا کنیم.

سردار عیسایی کلید حل مشکلات کشور، چه در گذشته و چه حال را در درست شدن دانشگاه ها دانست و ادامه داد: ما از شر تفکر غرب خلاص نشده ایم و این اتفاق باید در دانشگاه ها اتفاق بیفتد.

معاون دانش و پژوهش کل سپاه، موضوع اساسی که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده و بسیار کلیدی است، را تمدن سازی نوین اسلامی دانست و تصریح کرد: دانشجو به عنوان موتور محرک دانشگاه باید ببیند در این راستا باید به دنبال چه باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدن سازی نوین اسلامی در دانشگاه محقق می شود

تمدن سازی نوین اسلامی در دانشگاه محقق می شود