مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-23اقتصادي

ادبیات حضور در بازار بین المللی نیازمند آموزش، تجربه و تفکر مشترک است


سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اظهار کرد: در نمایشگاه مترکس باید بیشتر به دنبال یافتن نفوذ در بازارها به ویژه بازارهای بین المللی باشیم؛ - ایسنا/قم سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اظهار کرد: در نمایشگاه مترکس باید بیشتر به دنبال یافتن نفوذ در بازارها به ویژه بازارهای بین المللی باشیم؛ ادبیات حضور در بازار بین المللی نیازمند آموزش، تجربه، تجمع و تفکر مشترک است.

فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مواد اولیه، ماشین آلات، تکنولوژی، چرم و صنایع وابسته صنعت کفش ایران_قم در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: صنعت کفش در کشور ما روند رو به رشدی به خود گرفته و برگزاری این نمایشگاه ها می تواند زمینه های رشد توأمان این صنعت را برای کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زمانی برای تهیه موارد اولیه این صنعت با مشکل روبرو بودیم ولی اکنون در این نمایشگاه، از نزدیک دیدیم که کشور ما نه فقط چالش های گذشته را پشت سر گذاشته بلکه این توانمندی را به دست آوردیم که به جایگاه مطلوبی در طراحی و تولید ماشین آلات، مد و کیفی سازی محصولات برسیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: کیفیت خوب امروز محصولات نتیجه کیفیت خوبی است که در موارد اولیه، دانش و فناوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات حضور در بازار بین المللی نیازمند آموزش، تجربه و تفکر مشترک است

ادبیات حضور در بازار بین المللی نیازمند آموزش، تجربه و تفکر مشترک است