مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-19سياسي

نفوذ مفسدین به سیستم های نظارتی یکی از موانع جدی مبارزه با فساد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری، در نشست تخصصی ظرفیت ها و قابلیت های شفافیت و تعارض منافع در تحول اداری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با اژد های هفت سر فساد، - نگاهدارییکی از موانع جدی در مقابله با فساد را نفوذ مفسدین به سیستم های نظارتی دانست و گفت: در چنین جوامع و کشورهایی، شفافیت و پنهان کاری زیادی وجود دارد و دسترسی مردم به اطلاعات محدود است که همین امر مانع مهمی در مبارزه با فساد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بابک نگاهداری، در نشست تخصصی ظرفیت ها و قابلیت های شفافیت و تعارض منافع در تحول اداری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با اژد های هفت سر فساد، اظهار کرد: فساد ابعاد و زوایای مختلف و ماهیت ضد پیشرفت دارد.

در محیط فاسد هیچ پیشرفتی رخ نمی دهد وی با بیان اینکه در اغلب کشور های دنیا، برای دستیابی به پیشرفت و توسعه، مبارزه با فساد را در اولویت قرار می دهند، افزود: در محیط فاسد هیچ پیشرفت و توسعه ای رخ نمی دهد.

رییس مرکز پژوهش های مجلس با تأکید بر اینکه فساد باعث کاهش درآمد و توان دولت می شود، گفت: فساد هزینه های دولت را افزایش می دهد و باعث می شود کالا و خدمات دولتی را با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر در اختیار مردم قرار گیرد و در نتیجه تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ مفسدین به سیستم های نظارتی یکی از موانع جدی مبارزه با فساد است

نفوذ مفسدین به سیستم های نظارتی یکی از موانع جدی مبارزه با فساد است