مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-07سياسي

دانشجویان برومند کردستان آینده پر رونق این دیار را رقم بزنند


استاندار کردستان، استان پر افتخار کردستان را مملو از استعدادها و ظرفیت های ویژە دانست و گفت: امیدواریم بە اینکە فرزندان برومند این دیار آیندەای پر رونق را برای استان کردستان رقم بزنند.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان، استان پر افتخار کردستان را مملو از استعدادها و ظرفیت های ویژە دانست و گفت: امیدواریم بە اینکە فرزندان برومند این دیار آیندەای پر رونق را برای استان کردستان رقم بزنند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (16آذر) در مراسم گرامیداشت روز دانشجو کە در تالار مولوی دانشگاە کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان روح همیشە بیدار و چشم بینا و امیدە آیندە کشور هستند و همە احاد مردم این مرز و بوم امیدوار بە آیندەای روشن هستند کە قرار است بە دست دانشجویان ساختە شود.

استاندار کردستان، استان پرافتخار کردستان را مملو از استعدادها و ظرفیت های ویژە دانست و عنوان کرد: امیدواریم بە اینکە فرزندان برومند این دیار آیندەای پررونق را برای استان کردستان رقم بزنند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف ما کە از ابتدای خدمت تاکنون مدنظر بودە برداشتن برچسب استان محروم از روی استان پر ظرفیت و پر توان استان کردستان و جذب و جلب نگاە دولت مردان بە این استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان برومند کردستان آینده پر رونق این دیار را رقم بزنند

دانشجویان برومند کردستان آینده پر رونق این دیار را رقم بزنند