مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-06بين الملل

سناتور آمریکایی کشته شدن غیرنظامیان در غزه را کم اهمیت دانست!


سناتور گراهام در حالی به دنبال کم اهمیت شمردن تعداد فزاینده شهدا در نوار غزه محاصره شده است که رژیم صهیونیستی با هدف از بین بردن حماس، حملاتش را در این باریکه تشدید می کند.

- سناتور آمریکایی کشته شدن غیرنظامیان در غزه را کم اهمیت دانست! سناتور گراهام در حالی به دنبال کم اهمیت شمردن تعداد فزاینده شهدا در نوار غزه محاصره شده است که رژیم صهیونیستی با هدف از بین بردن حماس، حملاتش را در این باریکه تشدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور لیندسی گراهام در پاسخ به اینکه آیا باور دارد که تعداد زیادی غیرنظامی در غزه کشته شده اند، به حالت تمسخر گفت: شما بگویید ما به چه صورت دیگری میتوانستیم این کار رو را انجام بدهیم! به نقل از خبرگزاری آناتولی، گراهام جنگ رژیم صهیونیستی را به تلاش متفقین علیه نازی ها در جریان جنگ دوم جهانی مقایسه کرد و افزود: پس از حمله ژاپنی ها به بندر پرل هاربر مگر تعداد زیادی آدم نمردند؟ آیا مردم آمریکا نگران این بودند که چند نفر برای نابودی توکیو یا برلین جان خود را از دست می دهند؟ می دانم که همان نیست اما شبیه هم که هستند! در جریان آغاز حملات رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی حماس علیه شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه بیش از هزار و تن در غزه جان خود را از دست دادند که این تلفات شامل 7112 کودک و 4885 زن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی کشته شدن غیرنظامیان در غزه را کم اهمیت دانست!

سناتور آمریکایی کشته شدن غیرنظامیان در غزه را کم اهمیت دانست!