مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-03سياسي

سوال از وزیر تعاون درباره الزام بیماران جهت داشتن بیمه تکمیلی


نماینده شاهین شهر در مجلس با اشاره به الزام سازمان تامین اجتماعی به ارایه خدمات درمانی، گفت: وزیر کار با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اینکه چرا افراد بیمه شده باید بیمه تکمیلی شوند؟ باید پاسخگو باشد.

-  حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، با اشاره به سوال خود از سید صولت مرتضوی وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح می شود، گفت: در ماده 54 قانون تامین اجتماعی تکلیف شده بیمه شدگان و افراد خانواده آنها از زمانی که مشمول مقررات این قانون قرار می گیرند در صورت مصدوم شدن بر اثر حوادث یا ابتلا به بیماری می توانند از خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی گفت: خدمات پزشکی که به عهده سازمان تامین خدمات درمانی است شامل کلیه اقدامات درمانی سرپایی، بیمارستانی، تحت داروهای لازم و انجام آزمایشات طبی می شود.

در ادامه حاجی دلیگانی تصریح کرد: متاسفانه بیماران به مراکز درمان تحت پوشش که مراجعه می کنند با عدم ارائه برخی خدمات در حوزه های مختلف درمان مواجه می شوند که به ناچار مجبور می شوند جهت ادامه درمان، خود را بیمه تکمیلی تامین اجتماعی کنند که برای قشر بازنشسته آن سازمان پرداخت هزینه بیمه تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر تعاون درباره الزام بیماران جهت داشتن بیمه تکمیلی

سوال از وزیر تعاون درباره الزام بیماران جهت داشتن بیمه تکمیلی