مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-05سياسي

خزانه دار کل کشور: اموال و دارایی های دولت احصا، شناسایی و سنددار می شود


خزانه دار کل کشور امروز در همایش روز حسابدار با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی بدون سند نمی تواند ادعای طلب از دولت کند، گفت: در بسیاری از سال ها نمی دانستیم میزان دارایی ها و اموال دولت چقدر است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رحمت الله اکرمی، اظهار داشت: من بارها پیشنهاد کرده ام دولت ها که بر سر کار می آیند باید ترازنامه دارایی ها و بدهی ها را تحویل بگیرند و موقع رفتن هم با ترازنامه، میزان دارایی و بدهی را اعلام کنند و میزان بدهی دولت ها به طور روشن بیان شود.

خزانه دار کل کشور گفت: تا قبل از سال 94 هر کس می توانست با هر دلیل و مستندی ادعا کند از دولت طلبکار است، اما امروز هیچ نهادی بدون طی کردن فرایند موضوع نمی تواند ادعای طلبکاری از دولت داشته باشد.

وی گفت: هر سه ماه یکبار گزارش های صورت های مالی دولت ها، میزان طلب و بدهی اعلام می شود.

اکرمی این را هم گفت: در بسیاری از سال ها نمی دانستیم میزان دارایی ها و اموال دولت چقدر است، اما اکنون با روش حسابداری می توانیم میزان اموال و دارایی ها را احصا و شناسایی و سنددار کنیم.

خزانه دار کل کشور اظهار داشت: از زمانی که در سال 87 به خزانه داری کشور رفتم 110 جلد کتاب از صورت حساب های عملکرد دولت و دستگاه ها وجود داشت، اما اکنون همه آنها به یک لوح فشرده هوشمند تبدیل شده و هر سال ویژگی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزانه دار کل کشور: اموال و دارایی های دولت احصا، شناسایی و سنددار می شود

خزانه دار کل کشور: اموال و دارایی های دولت احصا، شناسایی و سنددار می شود