مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:252023-12-20سياسي

ارتباط و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش باید تقویت شود


ارتباط و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش باید تقویت شود؛ هر چند امسال برای دومین بار جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده به صورت ملی برگزار شد که استقبال قابل توجهی از این همایش صورت گرفت.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: ارتباط و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش باید تقویت شود؛ هر چند امسال برای دومین بار جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده به صورت ملی برگزار شد که استقبال قابل توجهی از این همایش صورت گرفت.

سید محمود حسینی پور امروز، 29 آذر در دومین جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده ضمن اشاره به اینکه، امروز همه به شخصیت بی نظیر علمی و پژوهشی جهان اسلام شهید فخری زاده که در طول حیات شان با پژوهش های علمی قدرت جهان اسلام را در دنیا افزایش دادند واقف هستند، اظهار کرد: اگر امروز نتانیاهو قصاب غزه و نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در سازمان ملل تنها از یک نفر اسم می برد این معنی را دارد که با علم نمی شود با گلوله برخورد کرد.

وی با بیان اینکه پیام این همایش این است که امروز صدها نفر با پژوهش های علمی راه شهید فخری زاده را دنبال می کنند، افزود: اسلام در ابتدا تاکنون براساس اسناد معتبر اهل پژوهش بوده است .

این مسئول تصریح کرد: شخصیت منحصر به فرد شهید سلیمانی همیشه معادلات را برهم می زد که جای خالی شان حس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش باید تقویت شود

ارتباط و تعامل دستگاه های اجرایی در حوزه پژوهش باید تقویت شود