مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-07سياسي

فلاحت پیشه: ایران و روسیه باید بلوک ضدتحریم شکل دهند


نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: تهران و مسکو باید در سه حوزه نظامی، جغرافیای سیاسی و اقتصادی با هدف ضدتحریمی همکاری نزدیک و گسترده ای شکل دهند و دستاورد این همکاری به گونه ای رقم خورد که دستاوردهایش تابعی از نوسانات بین المللی نباشد.

- سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی و اقتصادی راهی مسکو می شود.

رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفت وگو در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی به ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه اصلی ترین دستور کار رییس جمهور در این سفر یک روزه خواهد بود.

در آخرین تحول در روابط دو کشور، وزیران خارجه ایران و روسیه روز سه شنبه در مسکو سند مقابله با تحریم ها را امضا کردند که از آن به عنوان سندی در زمینه شیوه های مقابله و پیامدهای اقدامات قهرآمیز یاد شده است.

سرگیی لاوروف وزیر خارجه روسیه در این رابطه گفته که مسکو و تهران در حال توسعه مبادلات و تعاملات خود در همه رشته های کلیدی هستند و هر دو کشور در تدارک امضای قرارداد دو جانبه بزرگ هستند.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه در چارچوب روابط دو جانبه گفت: معتقدم این سفر تابعی از شرایط دنیای امروز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاحت پیشه: ایران و روسیه باید بلوک ضدتحریم شکل دهند

فلاحت پیشه: ایران و روسیه باید بلوک ضدتحریم شکل دهند