مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-28اقتصادي

توضیحات رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازار گوشت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازار گوشت در این استان توضیحاتی داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازار گوشت در این استان توضیحاتی داد.

سید علی معتمدی پور روز سه شنبه هفتم آذرماه 1402 در حاشیه بازدید از بازار گوشت قرمز در این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعیت آن است که بعد از تصمیم ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری گوشت قرمز، قیمت این کالای پروتیینی پرمصرف، کاهش داشت و این امر موجب مقاومت عوامل کشتار و صنف قصابان در ارائه خدمات به مردم شده است.

وی اظهارکرد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار متشکل از ادارات کل مختلف و مقامات ارشد استان، قیمت گوشت گوسفند (میش) هر کیلوگرم 350 هزار تومان ، بزغاله 410 ، بره و گوساله 435 ، بز 340 و قیمت کله پاچه پاک شده آماده طبخ نیز 330 هزار تومان نرخ گذاری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بدون شک این سازمان تلاش کرده است که بین منافع مصرف کننده و تولیدکننده و عوامل بازار یک تعادلی منطقی ایجاد کند و در یکسال اخیر آرامش نسبی خوبی بر بازار حاکم بود اما ماهیت بازار این فراز و فرودها را دارد و مسئولان اقتصادی استان در راستای حمایت از مصرف کننده، قیمت جدید گوشت را مصوب و اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازار گوشت

توضیحات رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازار گوشت