مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-12حوادث

آماده باش کامل تیم بالگردی اطفا حریق ارتش


در پی آتش سوزی مینی پالایشگاه بیرجند، یگان های اطفا حریق نیروی هوایی، هوانیروز و دیگر یگان های ارتش در خراسان جنوبی به محل آتش سوزی اعزام و استقرار یافتند و در امدادرسانی و اطفا حریق مشارکت داشتند و سایر یگان ها و تیم های بالگردی ارتش نیز در آماده باش .

- در پی آتش سوزی مینی پالایشگاه بیرجند، یگان های اطفا حریق نیروی هوایی، هوانیروز و دیگر یگان های ارتش در خراسان جنوبی به محل آتش سوزی اعزام و استقرار یافتند و در امدادرسانی و اطفا حریق مشارکت داشتند و سایر یگان ها و تیم های بالگردی ارتش نیز در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز نسبت به مهار حریق به مینی پالایشگاه بیرجند اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاکنون تانکرهای آب رسان، خودرو های آتش نشانی، تیم های امداد و نجات یگان های ارتش به محل اعزام و در حال اجرای ماموریت هستند.

امیر سرتیپ دوم شاطری ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: ارتش علاوه بر حفظ و حراست از حدود و ثغور مرزهای کشور، در سال های اخیر نشان داد که همیشه در حوادث غیر مترقبه در کنار دولت و ملت است.

حدود ساعت هشت و 45 دقیقه نوزدهم آذر 1402 اعلام شد که یکی از مخازن 250 تُنی مینی پالایشگاه هیدروکربن در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار آتش سوزی شده و بلافاصله عوامل امدادی برای اطفای حریق وارد عمل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل تیم بالگردی اطفا حریق ارتش

آماده باش کامل تیم بالگردی اطفا حریق ارتش