مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-07ورزشي

وجه اشتراکِ قهرمانان «یارَش»، خدمت است


سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک تاکید کرد: وجه اشتراک همه قهرمانان «یارَش» خدمت است؛ گاهی ما انفعال داریم و انتظار ما رسیدن به موفقیت است؛ - ایسنا/گیلان سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک تاکید کرد: وجه اشتراک همه قهرمانان یارَش خدمت است؛ گاهی ما انفعال داریم و انتظار ما رسیدن به موفقیت است؛ به ویژه نسل امروز نسل دستاوردهای سریع، آسان و زیاد است، اما با این کتاب یاد می گیرد که باید حرکت کند و نه تنها ننشیند، بلکه فعال و پویا و کنشگر باشد.

مجتبی همتی فر امروز، 16 آذرماه در آیین رونمایی از درسنامه یارَش ، نخستین کتاب درسنامه پیشرفت در ایران که در رشت برگزار شد، با بیان اینکه جای خالی کتاب قهرمانان پیشرفت را احساس می کردیم، گفت: امروز رد پای قهرمانان واقعی خودمان را می بینیم، اما آنان را نمی شناسیم.

وی نسل کودک و نوجوان را نیازمند روایت زندگی قهرمانان دانست و افزود: زندگی یک مفهوم در هم تنیده است و اگر آن را از بخش های مختلف مانند علم و کار و ورزش و.

جدا کنیم، هر کدام از این بخش ها کارکرد خود را از دست می دهد.

سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کتاب یارَش بسیار مفید است، تصریح کرد: دانش آموزان با زندگی یک قهرمان و فراز و فرودها و رنج ها و سختی های او آشنا می شوند و شناخت پیدا می کنند؛ در واقع این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه اشتراکِ قهرمانان «یارَش»، خدمت است

وجه اشتراکِ قهرمانان «یارَش»، خدمت است