مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:112023-11-28اجتماعي

مدرسه هایی که چشم انتظار نوسازی و تجهیزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، برخی مدارس در خوزستان از قدمت بسیار زیادی برخوردارند به صورتی که 50 درصد از فضاهای آموزشی استان به دلیل خطر آفرین بودن، نیازمند تعمیر و نوسازی هستند که از جمله می توان به تعدادی از مدارس در شهرهای حمیدیه، باوی، ویس، ملاثانی و کوت عبدالله اشاره کرد.

  همچنین یکهزار و 200 کلاس سنگی خوزستان وجود دارد که باید با کلاس های درس ایمن و استاندارد جایگزین شوند اما تاکنون فقط 600 کلاس درس سنگی در این استان برچیده و جایگزین شده است.

در عین حال بسیاری از مدارس در مرکز شهر اهواز نیز فرسوده و تخریبی هستند و نیاز به استانداردسازی دارند که تعداد این مدارس به بالغ بر دو هزار مدرسه می رسد.

برخی مدارس باوی محروم از وسایل سرمایشی  مدارس رسول اکرم(ص) و ابوریحان بیرونی واقع در شهر شیبان در بخش مرکزی شهرستان باوی نیز از مدارسی هستند که در حال حاضر شرایط نامناسبی برای تحصل دانش آموزان دارند و علی رغم بازدید مسؤولان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان هنوز اقدامی در راستای بازسازی این فضاهای آموزشی صورت نگرفته است.

   این مدارس که در قالب یک فضای آموزشی به صورت دوشیفت فعالیت می کنند، در مجموع دارای حدود 550 دانش آموز هستند که اکثریت این دانش آموزان به دلیل کم برخورداری تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی قرار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه هایی که چشم انتظار نوسازی و تجهیزند

مدرسه هایی که چشم انتظار نوسازی و تجهیزند