مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-10سياسي

گشت بازدید از دفاتر گردشگری کرمانشاه تشکیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: به منظور برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، گشت بازدید از دفاتر گردشگری را راه اندازی خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: به منظور برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، گشت بازدید از دفاتر گردشگری را راه اندازی خواهیم کرد.

داریوش فرمانی، امروز (19 آذر) در نشست بررسی فعالیت تورهای گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، از فعالیت این دسته از تورها به عنوان یکی از چالش های حوزه گردشگری کرمانشاه یاد کرد و افزود: باتوجه به اینکه تورهای گردشگری غیرمجاز در یک فضای فیزیکی مشخص فعالیت نمی کنند و عمدتا در فضای مجازی و یا به صورت زیرزمینی فعالیت دارند، لذا شناسایی و برخورد با آنها دشواری هایی دارد.

وی افزود: با این وجود با توجه به معضلات و پیامدهای منفی فعالیت این تورهای گردشگری، لازم است برای مقابله با آنها برنامه ها و راهکارهایی داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: متاسفانه برخی دفاتر گردشگری، بصورت غیرقانونی مجوز خود را به غیر واگذار می کنند و برایشان هم مهم نیست که چه سوء استفاده ای از این مجوزها می شود، لذا این دفاتر باید شناسایی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت بازدید از دفاتر گردشگری کرمانشاه تشکیل می شود

گشت بازدید از دفاتر گردشگری کرمانشاه تشکیل می شود