مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 08:102023-12-09پزشكي

ویروس جدیدی وارد ایران نشده؛ آنفلوآنزا با توپ پر آمده است


این روزها بسیاری افراد با نشانه ها و عوارض بروز بیماری های تنفسی فصول سرد سال مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا روبرو شده اند و برخی نیز از ورود ویرس جدید به کشور دم می زنند.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس:بی حالی و همراه با صدای آزار دهنده سرفه و عطسه خانه را در برگرفته و پدر خانه و یکی از فرزندان نوجوان او با این علامت های مرسوم فصل سرد سال دست و پنجه نرم می کنند.

کیسه پر از داروهای رنگ و وارنگ نیز در کنار رختخواب جا خوش کرده و مادر مدام ساعت استفاده از داروهای بیماران خانه را چک می کند تا از قلم نیفتد.

خلاصه ! این روزها با سرد شدن هوا شاهد ابتلای بسیاری افراد به بیماری های تنفسی و نشانه های بیماری های مختلف ویروسی از جمله آنفلوآنزا٬ کرونا و سرماخوردگی هستیم.

وضعیتی که این روزها در بسیاری مراکز درمانی و مطب ها روبرو هستیم افراد در صف نوبت ویزیت و نسخه به دستانی است که در داروخانه ها سرگرم دریافت داروهای خود هستند و منازلی که اگر وارد آنها شوید با صدای سرفه های آزار دهنده و عطسه و بی حالی و .

افراد مختلف روبرو می شوید.

از طرف دیگر٬ با افول و کم رنگ شدن ویروس کرونا در کشور بسیاری مردم از استفاده از ماسک و انجام اصول بهداشتی و آداب مرسوم دید و بازدید و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس جدیدی وارد ایران نشده؛ آنفلوآنزا با توپ پر آمده است

ویروس جدیدی وارد ایران نشده؛ آنفلوآنزا با توپ پر آمده است