مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-26سياسي

پوستر بخش معارفی مسابقات قرآنی اوقاف در قم رونمایی شد +عکس و فیلم


پوستر بخش معارفی مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم با حضور آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) رونمایی شد.

-  همچنین، در این نشست سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به تقویت بعد معرفتی و بنیه اعتقادی نیروهای انتظامی، گفت: در مسابقات قرآن سال 1400 از بین کارکنان مرد و زن، همسران آنها، فرزندان دختر و پسر، والدین همکاران و سربازان وظیفه 465 شرکت کننده، در سال 1401، 532 شرکت کننده و در سال 1402، 830 شرکت کننده داشته ایم که روند روبه رشد را نشان می دهد.

 وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی استان در جهت ترویج قران و آشنایی کارکنان مجموعه با قران اقدامات خوبی را انجام داده، گفت: این باعث شده که برکات قرانی در پیشبرد مأموریت ها تأثیر خود را بگذارد و انحرافات را در مأموریت های ما کاهش داده است.

   فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه ما در سال 1401 برگزاری دورهای مهارت آموزی وظیفه ها را داریم که به عنوان رشته برای همه سربازان منظور شده و 55 نفر موفق به دریافت گواهی نامه قبولی شدند گفت: همچنین در زمینه حفظ قرآن همراه با ترجمه 12 کلاس با 243 شرکت کننده، برای آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن 36 کلاس با 549 شرکت کننده، در زمینه ترجمه و درک مفاهیم قرآنی 8 کلاس با 358 شرکت کننده و در زمینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر بخش معارفی مسابقات قرآنی اوقاف در قم رونمایی شد +عکس و فیلم

پوستر بخش معارفی مسابقات قرآنی اوقاف در قم رونمایی شد +عکس و فیلم