مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-03بين الملل

هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه های مقاومت عراق


یک روزنامه اسراییلی گزارش داد که نخست وزیر عراق به وزیر خارجه آمریکا هشدار داده است هر گونه حمله واشنگتن به گروههای مقاومت عراقی، نقض حاکمیت این کشور به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه تایمز اسراییل جزییاتی درباره گفت وگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با محمد السودانی نخست وزیر عراق منتشر کرد که روز گذشته صورت گرفته بود.

این روزنامه خبر داد: السودانی نسبت به انجام هر چه بیشتر عملیات پاسخ [به نیروهای مقاومت عراق]، به بلینکن هشدار داده است؛ عملیاتهایی که در پاسخ به حمله به پایگاههای آمریکا انجام می شود.

آخرین مورد این حملات، یکم آذر ماه جاری بود که در پی آن، 9 نفر از نیروهای یکی از گروههای مقاومت در حملات آمریکا به شهادت رسیدند.

آمریکاییها ادعا کرده بودند که این افراد، به سمت پایگاهای این کشور حملاتی انجام داده بوند.

این حمله آمریکا واکنش شدید شخصیت های عراقی را برانگیخت.

در این راستا اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجبای عراق دو روز بعد از این حمله، ضمن فراخوان همگانی برای اعلان جنگ و اخراج اشغالگران از عراق، تأکید کرد که مقاومت در میدان به وعده های خود عمل خواهد کرد.

الکعبی گفت: پس از جنایت آمریکای اشغالگر و ریختن خون پاک دلیرمردان مقاومت اسلامی عراق که با دست پروردگان داعشی آن ها مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه های مقاومت عراق

هشدار السودانی به بلینکن درباره حمله به گروه های مقاومت عراق