مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-10سياسي

دعوت به امر به معروف و نهی از منکر عقلانیت و حکمت می خواهد


دعوت به امر به معروف و نهی از منکر عقلانیت و حکمت می خواهد و نیاز به مبلغان هوشمند دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: اگر از فساد جلوگیری نشود، همه جامعه در امواج و تلاطم آن غرق خواهند شد.

  وی با اشاره به اهمیت تبلیغ در ترویج امر به معروف و نهی از منکر، افزود: امر به معروف و نهی از منکر مبلغ عاقل و حکیم می خواهد و حتی پیروزی اسلام بر کفر نیز به دلیل تبلیغ بوده است.

  امام جمعه سنندج با تأکید براینکه دین اسلام با اخلاق، عطوفت و مهربانی بر جامعه حاکم شده است، اظهار داشت: جامعه زمان پیامر(ص) در اوج بی اخلاقی و خشونت بود اما پیامبر(ص) با مهربانی، دین را در آن جامعه خشن گسترش داد.

  ماموستا رستمی مسجد را مرکز تمامی مسائل اجتماعی از جمله انجام امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: پیامبر اسلام (ص) اولین کاری که کرد ساخت مسجد بود.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه 600 آیه در قرآن به مسئله امر به معروف و نهی از منکر پرداخته است، ابراز داشت: صدا و سیمای مرکز کردستان باید برنامه ویژه ای را به امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهد تا در آن برنامه عالمان وارسته اقدام به آگاه سازی مردم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به امر به معروف و نهی از منکر عقلانیت و حکمت می خواهد

دعوت به امر به معروف و نهی از منکر عقلانیت و حکمت می خواهد