مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-29بين الملل

پنتاگون پولی برای هزینه های افزایش یافته اش در غرب آسیا ندارد!


پنتاگون از زمان عملیات طوفان الاقصی دستور داده که یک ناوگروه دیگر، جنگنده ها، دفاع هوایی و صدها نیرو به غرب آسیا اعزام شوند که تلاشی برای جلوگیری از تبدیل آن به جنگی منطقه ای عنوان شده است اما مشکل اینجاست که به دلیل اختلال در عملکرد کنگره، - پنتاگون پولی برای هزینه های افزایش یافته اش در غرب آسیا ندارد! پنتاگون از زمان عملیات طوفان الاقصی دستور داده که یک ناوگروه دیگر، جنگنده ها، دفاع هوایی و صدها نیرو به غرب آسیا اعزام شوند که تلاشی برای جلوگیری از تبدیل آن به جنگی منطقه ای عنوان شده است اما مشکل اینجاست که به دلیل اختلال در عملکرد کنگره، پنتاگون پولی برای پرداخت هزینه های افزایش یافته اش ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پالتیکو، ارتش آمریکا مانند دیگر بخش های دولت فدرال این کشور تحت یک اقدام مالی موقت عمل می کند که هزینه ها را در سطح سال قبل متوقف می کند.

کریس شروود ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت، از آنجایی که جابجایی نیروهای خاورمیانه برنامه ریزی نشده بود، پنتاگون مجبور شد از حساب های عملیاتی و نگهداری موجود پول برداشت کند.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در ماه جاری میلادی قانون جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال را امضا کرد تا دولت را تا زمانیکه قانونگذاران بتوانند بر سر لایحه هزینه تمام سال به توافق برسند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون پولی برای هزینه های افزایش یافته اش در غرب آسیا ندارد!

پنتاگون پولی برای هزینه های افزایش یافته اش در غرب آسیا ندارد!