مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-15سياسي

امام جمعه مشکین شهر: جنایت های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا انجام می شود


جنایت صهیونیست ها در غزه محکوم بوده و این جنایت ها با چراغ سبز آمریکا تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشکین شهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به حوادث تلخ در فلسطین و غزه، اظهار کرد: جنایت صهیونیست ها در غزه محکوم بوده و این جنایت ها با چراغ سبز آمریکا که طرح آتش بس در غزه را وتو کرد، انجام می گیرد.

وی افزود: آمریکا و اروپا با حمایت های خود از رژیم صهیونیستی در جنایت های این رژیم غاصب در غزه شریک بوده و هم چنین سکوت نهادهای به اصطلاح بین المللی و برخی از کشورهای عربی و مسلمان در برابر این جنایت ها محکوم است.

امام جمعه شهرستان مشکین شهر ادامه داد: این جنایات در صفحات تاریخ ثبت شده است و از خداوند می خواهیم زمینه اضمحلال رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را فراهم سازد.

حجت الاسلام باوقار به حوادث تلخ شب گذشته در شهرستان راسک اشاره کرده و گفت: حمله ناجوانمردانه و کور گروهک های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته که منجر به مجروح شدن تعدادی از پرسنل پلیس و به شهادت رسیدن تعدادی از پرسنل انتظامی منجر شد، محکوم بوده و این حادثه را تسلیت گفته و شفا برای مجروحین را از خدواند منان خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مشکین شهر: جنایت های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا انجام می شود

امام جمعه مشکین شهر: جنایت های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا انجام می شود