مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-02سياسي

کانون های مساجد در زمینه تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، نقش آفرینی کنند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به نقش بانوان در راستای ترویج الگوی زن مسلمان، گفت: کانون های مساجد در زمینه تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با اشاره به نقش بانوان در راستای ترویج الگوی زن مسلمان، گفت: کانون های مساجد در زمینه تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، نقش آفرینی کنند.

محدثه درویشی شامگاه جمعه (دهم آذرماه)، در دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان هرمزگان، اظهار کرد: سه نوع نگاه الگوی سنتی شرقی ، الگوی زن غربی و الگوی زن مسلمان که رهبر معظم انقلاب بارها مطرح کرده اند، در رابطه با مقام زن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه الگوی سنتی شرق، زن را تنها محصور در کُنج خانه و نداشتن اثرگذاری فعال اجتماعی می داند و الگوی غرب که به زن به چشم یک کالا نگاه می کند، افزود: نگاه سوم می گوید زن ابتدا نقش همسری و مادری آن پررنگ بوده و سپس با حفظ حیا، حضور فعال اجتماعی نیز دارد و نمونه کامل آن وجود با برکت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه هدف کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران باید پررنگ کردن الگوی سوم زن در جامعه باشد، گفت: بهترین پایگاه برای تحقق این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های مساجد در زمینه تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، نقش آفرینی کنند

کانون های مساجد در زمینه تشویق خانواده ها برای فرزندآوری، نقش آفرینی کنند