مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-12بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: اسراییل باید از قوانین جنگی مدنظر ما پیروی کند


پس از آنکه واشنگتن با دور زدن کنگره، فروش 14 هزار گلوله تانک به رژیم صهیونیستی را تایید کرد تا نقش خود را در کشتار مردم فلسطین پررنگ تر کند، وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که این رژیم هم از رعایت سیاست ایالات متحده مبنی بر اینکه دریافت کنندگان تسلیحات باید از قوانین جنگ پیروی کنند، - مستثنی نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا روز جمعه از اختیارات اضطراری تحت قانون کنترل صادرات سلاح استفاده و اجازه فروش 106.

5 میلیون دلاری سلاح به رژیم صهیونیستی را صادر کرد.

آمریکا به عنوان بزرگ ترین متحد و تامین کننده مالی رژیم صهیونیستی، حتی با آغاز درگیری ها میان این رژیم و نیروهای فلسطینی در غزه هم دست از تامین تسلیحاتی این رژیم برنداشته و در کشتار فلسطینی ها دست دارد.

بیش از 18 هزار فلسطینی از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر به شهادت رسیدند و آمریکا از حقوق بشر دم می زند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: دولت آمریکا از هر طرفی که کمک نظامی ما را دریافت می کند، انتظار دارد که بر اساس قوانین بشردوستانه بین المللی و قوانین جنگی رفتار کند و اسراییل هم از این قاعده مستثنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: اسراییل باید از قوانین جنگی مدنظر ما پیروی کند

وزارت خارجه آمریکا: اسراییل باید از قوانین جنگی مدنظر ما پیروی کند