مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-24سياسي

رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد/ امروز مردم فلسطین با آمریکا می جنگند


معاون هماهنگ کننده سپاه، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد، گفت: دیگر قدرتی برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده و امروز مردم فلسطین با آمریکا و با تمام استکبار می جنگند.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده سپاه، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد، گفت: دیگر قدرتی برای رژیم صهیونیستی باقی نمانده و امروز مردم فلسطین با آمریکا و با تمام استکبار می جنگند.

سردار محمدرضا نقدی امروز، 3 آذرماه در رزمایش 6000 نفره اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت که در سالن شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه مظلوم و فلسطین قهرمان، اظهار کرد: امروز از عطر خون های پاک کودکان شهید غزه بوی ظهور استشمام می شود.

وی بسیجیان را معلم اول راه ایستادگی و مقاومت دانست و افزود: هفته بسیج سال جاری را در شرایطی گرامی می داریم که بسیج جهانی مستضعفین به عنوان آرمان امام راحل تجسم عینی پیدا کرده و نوای دلنشین تفکر بسیجی در تمام جهان طنین انداز شده که ناشی از فداکاری های بسیجیان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، با اشاره به قهرمانی های مجاهدان فلسطینی در میدان نبرد با ظلم و استکبار، تصریح کرد: اگر می بینیم که مبارزان فلسطینی تانک های دشمن را مانند مورچه له می کنند و اگر می بینیم مردم غزه در مقابل 40 هزار تن بمب که بر روی سرشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد/ امروز مردم فلسطین با آمریکا می جنگند

رژیم صهیونیستی 15 مهر تمام شد/ امروز مردم فلسطین با آمریکا می جنگند