مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-12ورزشي

راه بردن استقلال از سوی یک پرسپولیسی مشخص شد


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن بالا دانستن شانس سرخ پوشان در دربی برای برد راه ضربه زدن به استقلال را مشخص کرد.

- حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال و برگزاری صدودومین دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس چند هفته فراز و نشیب داشت.

این تیم در خط دفاع و خط حمله خیلی شرایط خوبی نداشت و در این مدت بازی های خوبی از پرسپولیس ندیدم اما فکر می کنم در دربی شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس باشیم و بازی خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: به پرسپولیس در دربی امیدوارم چرا که این تیم همیشه در تاریخ خودش در روزهایی که کار سختی داشت کارهای بزرگی انجام داد و به همین دلیل فکر می کنم که پرسپولیس در بازی روز پنج شنبه هم بتواند موفق شود.

  پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه نقطه قوت این تیم را چه می دانید، عنوان کرد: به نظر من خط هافبک پرسپولیس می تواند نقطه قوت این تیم در بازی با استقلال باشد.

در خط حمله نیاز مبرم به یک تمام کننده داریم و در خط دفاع هم مشکلاتی دیده می شود  اما امیدوارم که در دربی، بازیکنان روز خوبی داشته باشند.

خان محمدی در مورد اینکه از نظر او و با توجه به حساسیت زیاد دربی آیا این بازی برنده خواهد داشت یا نه، گفت: به هر حال در فوتبال هر نتیجه ای امکانپذیر است اما شرایط دربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه بردن استقلال از سوی یک پرسپولیسی مشخص شد

راه بردن استقلال از سوی یک پرسپولیسی مشخص شد