مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-10سياسي

امیر صباحی فرد: پهپادهای کرار مسلح به موشک مجید در مدار عملیاتی قرار می گیرند


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پهپادهای کرار مجهز به موشک مجید به مناطق مختلف پدافندی در کشور اعزام خواهند شد و در مدار عملیاتی در توان رزم نیروی پدافند هوایی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه مراسم الحاق ده ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید که در دانشگاه افسری خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم برگ زرینی بر افتخارات نیروی پدافند هوایی ارتش اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از تحقیقات زیاد و کارهای علمی، دانشی، شبانه روزی به طور مشترک بین نیروی پدافند هوایی ارتش و متخصصین وزارت دفاع، طی یک سال موفق شدیم برای اولین بار در کشور عزیزمان پروژه پهپاد مسلح با موشک مجید را انجام دهیم؛ ما دستور فرماندهی معظم کل قوا را داشتیم مبنی بر اینکه بایستی به تولید انبوه برسد و در توان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش قرار گیرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: ما در این مدت کوتاه فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) را انجام دادیم و مراسم الحاق تعداد زیادی از پرنده های بدون سرنشین مسلح به موشک مجید را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: پهپادهای کرار مسلح به موشک مجید در مدار عملیاتی قرار می گیرند

امیر صباحی فرد: پهپادهای کرار مسلح به موشک مجید در مدار عملیاتی قرار می گیرند