مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-08پزشكي

طلاق و پرتاب فرزندان به چاه کمال گرایی


در یک پژوهش جدید، محققان کشورمان برافتادن به دام کمال گرایی به عنوان یکی از تبعات طلاق والدین بر فرزندان تأکید کرده اند؛ امری که نیازمند توجه بیشتر هم از سوی والدین و هم از سوی مسؤولان است.

- در یک پژوهش جدید، محققان کشورمان برافتادن به دام کمال گرایی به عنوان یکی از تبعات طلاق والدین بر فرزندان تأکید کرده اند؛ امری که نیازمند توجه بیشتر هم از سوی والدین و هم از سوی مسؤولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خانواده، کوچک ترین واحد اجتماعی است که ثبات یا ناپایداری آن بر اعضای خانواده و جامعه اثر می گذارد و فروپاشی آن، گاه چنان تأثیر عمیقی بر فرزندان دارد که باورکردنی نیست.

ازنظر فلسفه اجتماعی، انسان موجودی اجتماعی تلقی شده و به واسطه قرارگرفتن در محیط اجتماعی، تعاملاتی نظیر روابط خانوادگی، دوستی و عشق را داراست.

در این مقوله، خانواده از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا یکی از عناصر اصلی جامعه محسوب می شود و برای داشتن یک جامعه امن، داشتن خانواده های سالم، امری ضروری است.

خانواده سالم متشکل از افرادی است که از سلامت روانی و روابط مطلوبی با یکدیگر برخوردار هستند و قطعاً سلامت اعضای خانواده و روابط آن ها، آثار مثبتی در جامعه خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق و پرتاب فرزندان به چاه کمال گرایی

طلاق و پرتاب فرزندان به چاه کمال گرایی