مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-11سياسي

3 هزار شکایت از آزار جنسی در نیویورک


3 هزار شکایت از آزار و سوءاستفاده جنسی در نهاد های مختلف نیویورک از جمله بیمارستان ها و زندان ها تحت یک قانون ایالتی، ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، پس از تصویب قانون بازماندگان بزرگسال در ایالت نیویورک، بیش از 3 هزار شکایت مدنی در این ایالت تنظیم شده که هدف برخی از آن ها افراد و سیاستمداران و برخی دیگر علیه موسسات از جمله بیمارستان ها و زندان ها بوده است.

در سالی که فرصت یک باره در ایالت نیویورک ایجاد شد و به افراد اجازه می داد حتی پس از انقضای مدت زمان محدودیت، شکایت های سوءاستفاده جنسی را مطرح کنند، بیش از 3 هزار دعوی حقوقی تشکیل شده است.

قبل از پایان ضرب الاجل در روز شکرگزاری، انبوهی از شکایات جلب توجه عمومی را علیه سیاستمداران - مانند آندرو کومو، فرماندار سابق و اریک آدامز، شهردار نیویورک - و افراد مشهور دیگر جلب کرد.

نادیده گرفتن سوءاستفاده های جنسی اما صد ها نفر نیز -به طور جمعی و جداگانه- از مؤسسات، از جمله زندان های ایالتی، بازداشتگاه ها و بیمارستان های برجسته، به دلیل سوءاستفاده هایی که گفته می شود به طور نظام مند برای چندین دهه نادیده گرفته شده و پنهان مانده، شکایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار شکایت از آزار جنسی در نیویورک

3 هزار شکایت از آزار جنسی در نیویورک