مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-19فرهنگي

تشییع و بدرقه رضا طوفان بازیگر به خانه ابدی ؛ بی توجهی ها هنرمند را می کشد (+عکس)


پیکر رضا صفایی پور (بازیگر معروف به طوفان) با حضور جمعی از همکاران و دوستانش به سمت خانه ابدی در حالی بدرقه شد.

- تشییع و بدرقه رضا طوفان بازیگر به خانه ابدی ؛ بی توجهی ها هنرمند را می کشد (+عکس) پیکر رضا صفایی پور (بازیگر معروف به طوفان) با حضور جمعی از همکاران و دوستانش به سمت خانه ابدی در حالی بدرقه شد.

پیکر رضا صفایی پور (بازیگر معروف به طوفان) با حضور جمعی از همکاران و دوستانش به سمت خانه ابدی در حالی بدرقه شد که اصغر همت بازیگر در سخنانی صریح گفت: اینجا می گویم که پارکینسون کسی را نمی کشد، این بی توجهی ها و توقع هنرمند است که جواب نمی گیرد و او را می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، صبح سه شنبه 28 آذرماه خانه سینما برای چندمین بار در ماه های گذشته میزبان مراسم وداع با یکی دیگر از اهالی سینما شد و این بار قرعه به نام یکی از بازیگران مطرح در دهه های 60 و 70 خورده بود که در دوران کاری اش به بدمن سینما شهرت  داشت.

رضا صفایی پور معروف به رضا طوفان از آخرین نسل بازیگران ژانر اکشن سینمای ایران بود که دو روز قبل پس از مدتی که به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود از دنیا رفت.

در مراسم تشییع این هنرمند که با حضور خانواده و جمعی از سینماگران برگزار شد، ابوالفضل پورعرب, علی دهکردی (مدیر عامل خانه سینما)، پژمان بازغی، منوچهر شاهسواری، اصغر همت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع و بدرقه رضا طوفان بازیگر به خانه ابدی ؛ بی توجهی ها هنرمند را می کشد (+عکس)

تشییع و بدرقه رضا طوفان بازیگر به خانه ابدی ؛ بی توجهی ها هنرمند را می کشد (+عکس)