مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-20اجتماعي

تا زمان ایمن سازی کامل محور«پاتاوه به دهدشت» از تردد اتوبوس ها جلوگیری می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در محور پاتاوه به دهدشت نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این جاده ارتباطی جلوگیری شود.

- تا زمان ایمن سازی کامل محور پاتاوه به دهدشت از تردد اتوبوس ها جلوگیری می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در محور پاتاوه به دهدشت نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این جاده ارتباطی جلوگیری شود.

علی محمد روستا روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل 26 آذرماه تا اول دی ماه با تبریک این هفته به همه فعالان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار راهداران سخت و طاقت فرسا است که می طلبد در کنار کار سختی که انجام می دهند به لحاظ حقوق و مزایا و همچنین بیمه مورد توجه قرار گیرند.

وی اظهارکرد: تفاهم نامه ای با سازمان راهداری کشور جهت نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعقد و پیشنهاد دادیم مبلغ یک هزار میلیارد تومان برای نوسازی لجستیگ به استان اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمان ایمن سازی کامل محور«پاتاوه به دهدشت» از تردد اتوبوس ها جلوگیری می شود

تا زمان ایمن سازی کامل محور«پاتاوه به دهدشت» از تردد اتوبوس ها جلوگیری می شود