مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 08:402023-12-04سياسي

«رویش امید« در قلب 1.5 میلیون زوج نابارور ایرانی


موسسه خدمات درمانی بسیجیان موسسه ای است که با هدف خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مناطق کم برخوردارتر نزدیک به سه دهه است فعالیت دارد که درمان زوجین نابارو ر در کشور یکی از طر ح های مهم این موسسه است.

- گروه سلامت خبرگزاری فارس-محمد تاجیک:  موسسه خدمات درمانی بسیجیان موسسه ای است که سال 1372 چراغ فعالیتش روشن شد٬ اما به طور رسمی کارش را از سال 75 شروع کرد.

  موسسه درمانی که هدفش تسهیل شرایط درمان بیماران به ویژه در مناطق محروم است و همه مردم و آحاد مختلف جامعه می توانند از خدمات آن استفاده کنند.

به طوری که فعالیت آن تابع اسناد بالادستی بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های سلامت ابلاغی رهبری معظم انقلاب و سند راهبردی اعتلای بسیج است.

فعالیت این موسسه در سطح کشور و به ویژه مناطق کم برخوردارتر است؛ به طوری که 120 مرکز درمانی با فعالیت 2300 نفر کادر درمانی متعدد و متخصص تجربه 30 ساله ای از ارائه خدمات سلامت را به انجام رسانده اند.

32 سرپرستی فعال برای ارائه خدمت به بسیجیان و محرومان با سرلوحه قرار دادن 2 هدف کلان و عملیاتی سعی در خدمات رسانی به مناطق مختلف کشور را دارد.

در طرح یاسر، پوشش 1000 منطقه محروم طرح کرامت با اعزام 5000 گروه جهادی مردمی از طریق 500 مرکز درمانی در 500 شهرستان اجرا می شود   تحقق گفتمان عدالت در سلامت با هدف ارتقا شاخص سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویش امید« در قلب 1.5 میلیون زوج نابارور ایرانی

«رویش امید« در قلب 1.5 میلیون زوج نابارور ایرانی