مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-25اجتماعي

مولدسازی یک فرصت طلایی است


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تلاش می کنیم پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا مهر 1403 و پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری کنیم.

- ایسنا/اصفهان رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تلاش می کنیم پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا مهر 1403 و پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری کنیم.

  حمیدرضا خان محمدی، شامگاه(جمعه، 3 آذر) در جلسه ای که پیرامون بررسی مشکلات حوزه آموزش و پرورش در گلپایگان برگزار شد با بیان اینکه مسیر قوی شدن هر منطقه ای را در آموزش وپرورش آن می بینیم، اظهار کرد: اولویت دولت اتمام پروژه های نیمه تمام است؛ پیش بینی می کنیم تا پایان سال مالی 1403 پروژه های نیمه تمامی که توجیه دارد را به سرانجام برسانیم به همین منظور تلاش می کنیم پروژه هایی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا مهرماه سال آینده و پروژه هایی که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تا دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: بر پروژه ساخت مدرسه اشرافی اصفهان تمرکز و نگاه ویژه ای داریم و تلاش می کنیم تا مهر سال آینده آماده بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی یک فرصت طلایی است

مولدسازی یک فرصت طلایی است