مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-12اقتصادي

جایگزین واقعی پست DHL و پست تی ان تی در ایران کیست؟


طی بررسی های به عمل آمده، پست دی اچ ال در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی در بخش تجاری حمل و نقل در ایران ندارد، در حالی که شرکت پست بین المللی تی ان تی ایران ( تهران ناوگان ترابر) همانند نیم قرن گذشته، - طی بررسی های به عمل آمده، پست دی اچ ال در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی در بخش تجاری حمل و نقل در ایران ندارد، در حالی که شرکت پست بین المللی تی ان تی ایران ( تهران ناوگان ترابر) همانند نیم قرن گذشته، در دو بخش صادرات و واردات مرسولات پستی در ایران مشغول فعالیت است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پست تی ان تی ایران، این شرکت با قدمت نزدیک به نیم قرن تجربه، همچنان با نام تجاری TNT در ایران مشغول فعالیت است و وبگاه رسمی شرکت tntiran.

com و شماره تماس 02182444 در تهران و سایر شهرستانهای کشور در خدمت هم میهنان عزیز بوده و تحت هیچ نام تجاری دیگری فعالیت نمی نماید.

لازم به ذکر است شرکت پست بین المللی تی ان تی کوشیده است با دانش و ماهیت ایرانی، جهت رفاه حال هموطنان عزیز، خدمات جدیدی در زمینه ی صادرات کالا خصوصا به کانادا، انگستان و سراسر جهان و همچنین واردات کالا از نقاط مختلف جهان و به خصوص چین را فراهم نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین واقعی پست DHL و پست تی ان تی در ایران کیست؟

جایگزین واقعی پست DHL و پست تی ان تی در ایران کیست؟