مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-29سياسي

این خورشت را نخورده، عاشقش می شوید!


گرچه به ظاهر شباهت زیادی به قیمه دارد اما وقتی طعم آن را بچشید، تازه آنوقت متوجه تفاوت هایش می شوید، پس بی معطلی خودتان را آماده کنید برای پخت یک خورشت ناب پاییزی.

- گروه زندگی: بگذارید از همین اول کار با یک اعتراف خودمانی شروع کنیم! راستش را بخواهید این غذا تفاوت چندانی با قیمه خودمان ندارد و همه تفاوتش به کدوتنبل های خوش برو و رو و آلوهایی است که به لطف حضورشان می توانیم ادعای پخت غذایی پاییزی و متفاوت داشته باشیم! از آنجایی که مخاطب ما ممکن است نوعروسی باشد که تازه به خانه بخت رفته و یا بانویی که تبحر چندانی در پخت خورشت قیمه ندارد، بهتر است آموزش این خورشت را از همان ب بسم الله آغاز کنیم.

البته اگر هم در این زمینه استادید، افتخار چند دقیقه همراهی با ما خالی از لطف نخواهد بود، چون به هرحال حرف از خورشت کدوحلوایی است نه قیمه.

اصلا خدا را چه دیدید شاید هم فوتی از فوت های کوزه گری به داشته هایتان اضافه شد.

  *یک سفره متفاوت با یک خورشت پاییزی حالا با این اوصاف بیایید در همین شب های پاییزی دست به کار شویم و با علم به خواص بینظیر کدوحلوایی، این تنبل های جذاب را به سبد غذایی خانواده اضافه کنیم.

همیشه گفته و باز هم می گوییم که پرورش ذائقه آدم ها به نوع تغذیه آن ها در دوران کودکی بستگی دارد و والدین نقش مهمی در این زمینه ایفا می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خورشت را نخورده، عاشقش می شوید!

این خورشت را نخورده، عاشقش می شوید!