مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-01بين الملل

حقایقی که باید درباره زندان های آمریکا بدانید


حمله به زندانیان در زندان های آمریکا، پرسش های بسیاری را درباره وضعیت زندان های امنیتی این کشور ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، درک شووین ، افسر پلیس سابق آمریکا که به اتهام قتل جورج فلوید ، شهروند سیاه پوست آمریکایی، در زندان به سر می برد، به تازگی هدف حمله با چاقو در زندان قرار گرفت.

او در زندان فدرال توسان ایالت آریزونا هدف حمله قرار گرفت؛ زندانی با سطح امنیتی متوسط که زندانیان شناخته شده و امنیتی بسیاری را در خود جای داده است.

نگرانی درباره امنیت زندانیان برجسته و شناخته شده در آمریکا طی سال های اخیر حمله به زندانیان شناخته شده، پرسش های بسیاری را درباره وضعیت زندان ها و امنیت زندانیان ایجاد کرده است.

درک شووین تنها زندانی شناخته شده ای نیست که در زندان های آمریکا هدف حمله قرار گرفته و پیش از این افراد شناخته شده ای مانند جفری اپستین ، سرمایه دار آمریکایی متهم به قاچاق جنسی، نیز در زندان به قتل رسیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیلی میل ، حمله به درک شووین، دومین حمله جدی در زندان توسان است که طی یک سال خیر روی می دهد.

نقص های امنیتی در زندان های آمریکا به نظر می رسد زندان توسان با سطح امنیت متوسط، با کمبود ها و نقص های امنیتی بسیاری دست وپنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایقی که باید درباره زندان های آمریکا بدانید

حقایقی که باید درباره زندان های آمریکا بدانید